8/recent posts

13 Haziran 2017 Salı

Cemal Süreya - Sevda Sözleri


Cemal Süreya
Sevda Sözleri
Yapı Kredi Yayınları
Sayfa Sayısı : 336

Arka Kapak : 


Cemal Süreya, Cumhuriyet Dönemi şiirinin en özel "vitamin"iydi. Lirik, erotik, politik gür bir ırmak. Sevda Sözleri bu büyük ustanın bütün şiirlerini bir araya getiriyor. Öyle bir bütünlük ki bu, sıcak, tılsımlı ve ölümsüz...



Alıntılar : 
👉AŞK ,
👉SİZİN HİÇ BABANIZ ÖLDÜMÜ
👉ÇAY BAHÇESİ
👉İKİ ŞEY
👉KAHVALTI 😊
👉UÇURUMDA AÇAN
👉YAKIN
👉MUT(SUZ)
👉DİLEKÇE
👉SİZ,SAATLERİ
👉MUTSUZLUK GÜLÜMSEYEREK
👉ÖLMÜŞTÜK
👉ÜSTÜ KALSIN
*Kitap da en beğendiğim şiirlerin isimleridir.


Yorum : 

Herkese Merhaba 😊
Geçenler de CAHİL OKUR 'un düzenlemiş olduğu bir çekilişi kazanıp , kitap olarak da Sevda Sözlerini seçmiştim.
Buradan tekrardan da Teşekkür Ediyorum.Kitaplığımda senin gibi kitap sever birinden gelen bir kitabın olması beni çok memnun etti.

Ben şiir kitaplarını seviyorum.Bu kitabın da güzel olduğunu biliyorum
Tabi ki şuan burada Cemal Süreya'nın yazmış olduğu bir eseri yorumlamayacağım sadece en beğendiklerim , şiiri okurken kendi duygusallığıma kapılıp gittiğim şiir leri yukarıya ekledim.
Ayrıca Eyüp'te yer alan Çay İstanbul Kafe 'de dün de tam bana göre bir yazı yazılmış onu da sizinle paylaşmak istedim.





Beğendiysen Paylaşabilirsin :)
4 yorum:
  1. ayy bak ben de benzer bişi yazmıştımdı :) varsın ama şiirde yoksun ama şehirde :) cemal süreyya müthiş yaaa. ah bi de edip abi var amaaağğğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Senin ki de güzelmiş deep beğendim seni edip beyfendinin bazı dizeleri bana hitap ediyor ama detaylı okumak lazım tabi kiiiiiğğğ :)

      Sil
  2. Cemal Süreyya'yı severim ben. Hele bazı şiirleri alır götürür beni.:)

    YanıtlaSil

Lütfen Düşüncelerinizi Paylaşmaktan Çekinmeyin ツ

404

Lütfen Korkmayın

Aradığınız içerik silinmiş olabilir veya yanlış bir arama yapmış olabilirsiniz.

Anasayfa