8/recent posts

15 Mayıs 2017 Pazartesi

İzledim | Goblin

Adı: Goblin 
Tür: Dram, Romantik, Fantastik
Bölüm Sayısı: 16
Yapım Yılı2016- 2017
Ülke: Güney Kore
Oyuncular :
Goo Yong | Kim Go-Eun| Lee Dong-Wook |Yoo In-Na |Yook Sung-Jae

Konusu : 

Dizi ölümsüz ruhunu ölümlü yapabilmek için insan türünden bir evlilik gerçekleştirmesi gereken bir goblinin hikayesini konu alacak olup ölümsüz bir goblin ile hafıza kaybı yaşayan bir ölüm meleğinin çeşitli gelişmeler sonucu bir arada yasamaya başlaması üzerine şekillenecektir. (Yeppudaa.com'dan alıntıdır.)







Dizide Kim Shin olarak karşımıza çıkıyor.Dizi de generali olarak halk tarafından sevilmesini katlanamayan Kralın bazı kişiler tarafından doldurulmasıyla bir takım olaylar yaşanıyor ve biz onu günümüzde Goblin olarak görüyoruz.
Ben bu karakteri çok sevdim ilk başlarda bana donuk gelse de ilerleyen bölümler de beni hem güldürdü hem ağlattı. 







Ji Eun Tak , dizide öncelikle küçüklüğüne şahit oluyoruz.Biraz zor zamanlar geçirdiğini söyleyebiliriz.Ayrıca dizi de hayaletleri görebiliyor.
Dizi de onu sürekli kırmızı atkısı ve mum, çakmak , kibrit üflerken görebiliriz.😂
Onun dışında tabi ki goblin gelini olduğunu da unutmayalım.

 Dizi de Azrail olarak karşımıza çıkıyor.Dizide büyük günah işleyenlerin Azrail olarak dünyaya geldiğini ve geçmiş hayatına dair hiç bir şey hatırlamadıklarını söylüyorlar.Tabi nasıl bir günah işlediğini sonlara doğru öğreniyoruz.Aslında dizi de sürekli bir donuk yüz ifadesi ve gözlerinde sicim sicim yaş akan bir karakterdi.Ben gülen resmini koymak istedim.






Bayan Sunny. Bir tavuk dükkanı işletiyor ama pek müşterisi yok denilebilir.Daha sonra Eun Tak 'ın patronu oluyor ve bu şekilde güzel kurgunun bir parçası oluyor.Sunny'ın olduğu sahnelerde ben çok severek izledim.










(  Kahkalara Boğulduğum Sahne )


















Yorum : 
Herkese Merhaba 😊Bu benim 3. izlediğim kore dizisi aslında bu diziyi seyretmeden önce esseve rin 'in yazısını okumuştum.Sonra bir akşam başlayayım dedim.Öncelikle benim kore dizileri hakkında bir bilgim yok yani size önceden oynadığı diziyi ve ya hangi partner le iyi olduğunu yazamam.Ben sadece izlediğim şeyin güzelliklerinden bahsedeceğim.✌
Çok da spoi vermek istemiyorum.Öncellikle diziyi izledikten sonra kurgusuna hayran kalıcaksınız sanki ilmek ilmek işlenmiş gibi gereksiz bir sahne yoktu bana göre.Onun dışında tabi ki dram kısmı ağırlıklıydı biraz yani ağladım itiraf ediyorum :) Son bölümlerde bazen 'of yeter ne olucak' derken bulduysam bile kendimi son bölümde beni şaşırttı.Ama eksik gibi geldi bana yani ''acaba ona ne oldu'' diye merak ettiğim en son bölümde.Ayrıca 16. bölümün gereksizliğinden hiç bahsetmeyeceğim :)





















Beğendiysen Paylaşabilirsin :)
12 yorum:
  1. Bende severek izlemiştim bu diziyi :) Güzeldi

    YanıtlaSil
  2. hepimizin sevdiği dizi bu yaaaa :) baksana, kill me heal me izle en sevdiğim yaa. daha bi dolu var iyi ama, she was pretty, oh my venüs, blood :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili deeptone ,
      Aile dizimiz olmuş benim haberim yok ya :) She SAS pretty ve kill me heal me izledim güzellerdi onlarda 😇😂

      Sil
    2. hımmm o zaman bak benim blogda diziler başlığında bi dolu kore var, olmazsa bak son yazımda koremanya var onun bloguna git o 2017 dizilerini izliyor ondan seçebilirsin. seçemezsen ve izlemek istersen söle sen banaa :)

      Sil
    3. O zaman ilk olarak senin bloğa bakılıyor daha sonra koremanya ya geçiliyor bakalım ya güzel şeyler bulacağıma Emin'im 😇🙏🏻

      Sil
  3. Beğendiğine çok sevindim :')) Yalnız diziyi tanıtmama rağmen daha ben bitiremedim :D Oysa Azraille Goblinin ilişkisine bayılıyordum ama araya sınavlar girince kaynadı gitti ya. Bir ara geri dönüp izlemem lazım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Kesin devam et o ikisinin ilişkisini daha da seviceksin :)

      Sil
  4. Sunny'i ben de sevmiştim. Goblin'in konusu güzeldi ama ilerledikçe sıkılmıştım :D Descendants of the Sun ve Kill Me Heal Me son zamanlardaki favorilerim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi ilerledikçe bir kasvet çöküyor ya ondandır belki :) Kill me Heal me yi izledim harika birdizi :)

      Sil
  5. Kore dizileri bizim Türk dizileri gibi dram ağırlıklı oluyor galiba :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Duygu :)
    Kore dizilerinde benim gördüğüm illa az da olsa Dram serpiştiriyorlar :)
    Ama tabi sonuç bizimkilerden az da olsa iyi oluyor :)

    YanıtlaSil

Lütfen Düşüncelerinizi Paylaşmaktan Çekinmeyin ツ

404

Lütfen Korkmayın

Aradığınız içerik silinmiş olabilir veya yanlış bir arama yapmış olabilirsiniz.

Anasayfa