8/recent posts

27 Mayıs 2017 Cumartesi

Çocuk Kitapları | Dikkat Kütüphanede Ejderha Var !!


Dikkat Kütüphanede Ejderha Var !
  Carly Hart
Pearson Yayınları
Sayfa Sayısı : 32

Arka Kapak : 
Kütüphanede ejderha olur mu? Eğer söz konusu Baybars ise sıradan bir kütüphane gezisi bile muhteşem bir maceraya dönüşebilir! Kitap rafları arasında dolaşırken gerçek bir şövalye ile tanışan Baybars, ejderhaları bulmak için sürprizlerle dolu bir maceraya atılacak. Ayılar, mor canavarlar, on kollu yaratıklar... Acaba ejderhaları görebilecekler mi? Kütüphaneye gitmek hiç bu kadar eğlenceli olmamıştı!
(Tanıtım Bülteninden)

Yorum : 

Herkese Merhaba 😃

Bugün değişik bir kitap yorumuyla karşınızdayım.Öncellikle ben bir anaokulu öğretmeni olduğum için Türkçe Dil Etkinliklerinde büyük bir bölümünü kitap okuma saati olarak değerlendiriyorum.Ayrıca aylık bültenlerimizde 'Kitap Günü' yer alıyor.Bu günlerde çocuklar istedikleri kitapları okula getiriyor ve biz de kitap okuma saatinde okuyoruz.



Öncellikle size bu kitaptan bahsetmek istiyorum.Konusu ise ; Baybarsa okuldaki ödevleri yetmemiş gibi öğretmeni ona bir ejderha çizim ödevi veriyor ama Baybars daha önce bir ejderha görmediği için yapmakta zorlanıyor.Daha sonra annesi ona kütüphane gitmeyi teklif ediyor.Kitaptaki kütüphane kale şeklinde , daha sonra oradan ejderhalar ile ilgili kitap alırken aynı kitabı bizim küçük şovalye de seçiyor ve bu ikili ejderha avına çıkıyor.
Öncellikle çizim kalitesi çok güzeldi.Metinden ziyade daha çok görselliği çok olması benim hoşuma gitti.Çünkü çocukların inceleyeceği daha çok alan var.



Daha sonra Baybars ve Küçük Şovalye 'nin ejderhaları bulma yolunda giderken bir Ayı ve Mor Yaratık ile karşılaşıyorlar.Onları da aralarına alıp yola devam ediyorlar.En son da ejderhaları buluyorlar ama onlardan korkuyor Baybars Küçük Şovalye ise ona onların resimlerini çizmeyi teklif ediyor.Baybars resim çizmeyi çok seviyor.Daha sonra kütüphaneye geri dönüyor.Annesinin yanına gidince hem ödevini bitirdiğinden bahsediyor hem de artık kütüphanede daha sık vakit geçirmek istediğini..

Kitabı anlattım sanırım :) Tabi bahsetmediğim yerler var.Ama kitabı okumayı bitirdiğim de ''Bir dahaaaa'' seslerini duyduğum için sizinle paylaşmak istedim.

4+ yaşları için uygundur.

Sevgilerle



Etiketler
Beğendiysen Paylaşabilirsin :)
12 yorum:
  1. Görselleri güzele benziyor.İki buçuk yaş içinde uygun mudur acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Kitap aslında 4+ yaş grubu için öneriliyor.2-3 Yaş aralığında çocuk için belki 3 boyutlu kitapları ve ya hareketli sayfalara sahip olan kitaplar var onları kullanabilirsiniz çook eğlenceli oluyor :)

      Sil
    2. Bizim birkaç sene daha beklememiz gerekiyor o zaman. Unutmayıp not almak lazım. :)

      Teşekkürler...

      Sil
    3. Tavsiyeniz için teşekkür ederim:)

      Sil
    4. Recep Hilmi Tufan,
      :) Küçük grup içinde güzel kitap bulursam paylaşırım sizinle

      Sil
    5. Ebemkuşağı ,
      Rica ederimm ne demek :))

      Sil
  2. Çocuklarla kitap okumak... Gerçekten bir gün bir evladım olursa en çok istediğim şey kesinlikle bu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Güzel bir duygu evet umarım kısa zamanda yaşarsın sevgili cahil okur :)

      Sil
  3. 4 yaş çocuğu olan arkadaşa paslıyorum o halde , teşekkür ederim :D

    YanıtlaSil
  4. Ben genelde dolaşırım ama nasıl olmuşsa size yeni rastladım. İyi ki de rastladım. Yüreğinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hoş geldiniz :)

      Sil

Lütfen Düşüncelerinizi Paylaşmaktan Çekinmeyin ツ

404

Lütfen Korkmayın

Aradığınız içerik silinmiş olabilir veya yanlış bir arama yapmış olabilirsiniz.

Anasayfa