8/recent posts

27 Şubat 2016 Cumartesi

Wulf Dorn - Oyunbaz



Oyubaz
Wulf Dorn
Pegasus Yayınları
Sayfa Sayısı:384
Satın Al : Kitapyurdu | İdefix

Arka Kapak : 
Hep seni düşünüyorum, yakında sen de beni aklından çıkaramayacaksın…

Psikiyatr Jan Forstner bir gün beklenmedik bir anda, kimden geldiği belli olmayan güller alır. İlk başta güllerin, kitabını okuyan bir hayranından geldiğini düşünen Jan bir süre sonra kasabadaki korkunç cinayetler ile evinin kapısına bırakılan imzasız mektuplar ve hediyeler arasında bir bağlantı kurar. Ona sırılsıklam âşık olduğunu itiraf eden, hiç tanımadığı bir kadından telefon aldığında da her an takip edildiğinin farkına varır. Ve en kötüsü, bu kadını durdurmanın hiçbir yolu yoktur… 

“Oyunbaz sizi bir katilin zihniyle buluşturuyor. Şüphe, paranoya ve gerilim tutkunları için…” 
-Süddeutsche Zeitung

“Yanıltmacalarla dolu, kapkaranlık bir roman. Böylesine korkunç bir hikâyeyi okumak hiç kolay olmayacak...” 
-MDR

“Dorn’un heyecan veren üslubu tüylerinizi ürpertecek. Okurlar için büyük zevk.” 
-amazon

Yorum : 


Herkese Merhaba :)
Bu kitabı yeni yıl çekilişinden elimde olan bir kitapdı.Daha yeni okumaya fırsatım oldu ve büyük bir
K E Ş K E elde ettim.Elime geçtiği zaman başlasaymışım keşke.Karşınızda muhteşem bir psikolojik*gerilim romanı duruyor.Daha önce bilmediğim bir yazar ama bu kitabı beğenerek okudum.Öncellikle bahsetmeliyim ki kitap sizi kendisine hapsediyor evet ve sizden sonu ile ilgili tahminler üretmenizi istiyor ve son olarak bu tahminlerinizi boşa çıkarıyor Evet tam olarak benim okuma döngüm böyleydi.Kitabın kurgusu o kadar başarılı ki sonunda 'acaba ' deyip önceki sayfalara geri döndüm.Yazarın daha önce yayımladığı iki tane daha kitabı var sanırım ben en sondan başladım okumaya ama en kısa zamanda diğer kitapları da okumayı istiyorum.
Ayrıca orijinal kapak Ben

Eğer gerilim kitaplarından hoşlanıyorsanız , sürükleyici bir kitap arıyorsanız,katili tahmin edip sonunda da kitabın sizi yanıltmasını istiyorsanız , aradığınız kitap tam olarak bu :)




Beğendiysen Paylaşabilirsin :)
2 yorum:
  1. Değişik bir kitapmış çok güzel anlatmışsın teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumu yeni fark eden ben :) Kusura bakma lütfen evet daha önce okumadığım bir yazarın kitabıydı ama beklediğimden de güzeldi

      Sil

Lütfen Düşüncelerinizi Paylaşmaktan Çekinmeyin ツ

404

Lütfen Korkmayın

Aradığınız içerik silinmiş olabilir veya yanlış bir arama yapmış olabilirsiniz.

Anasayfa